Welcome to samuraisevenbikers.forumotions.net. This is a page where Samurai Seven Bikers Brotherhood could interact. We invite everybody who has keen interest in bikes to join our website.
 
HomeRegisterLog in
Selamat Datang ke Samurai Seven Bikers Brotherhood... Sila lawati Site Rules / Peraturan Berforum terlebih dahulu jika anda belum lagi membacanya... selamat berforum dan terima kasih kerana memilih www.samuraisevenbikers.com

Share | 
 

 Bravo bro zale Busa

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Juz

avatar

Posts : 759
Join date : 05/08/2009
Location : kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Thu Apr 15, 2010 8:11 am

Bila nak bwak motor jalan2???
Tahniah...

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------
Back to top Go down
Zalee

avatar

Posts : 332
Join date : 10/11/2009
Age : 42
Location : Indera Mahkota Kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Thu Apr 15, 2010 5:46 pm

Assalamualaikum wbrt..
Pertamanya dipanjatkan kesyukuran kepada Allah taala kerana dgn limpah kurnianya dapat kita bertemu pd ptg yg berbahagia ini. Terima kasih juga diucapkan kepada semua kerana memberi sokongan dan galakan kepada perkembangan dunia permotoran sejagat.

Tuan-tuan dan puan-puan sekelian,
Perkembangan diri saya mmg tidak dijangka sama sekali. Lebih-lebih oleh isteri tercinta. Tiada yg dapat menghalang perkembangan ini. Malahan sokongan dr rakan-rakan telah melenyapkan kecemburuan dan kemarahan yg mula mewarnai suasana dalam rumah. Dgn kebijaksanaan dan sokongan juga semua masalah dapat diatasi. Terima kasih kepada semua.

Tuan-tuan dan puan-puan,
Sekali lagi sy mengucapkan syukur dan berazam utk terus bersama-sama S7 tanpa berbelah bahagi (tepukan gemuruh oleh semua penonton.. hehehe). Akhir kata lagu dendangan PRamlee .. JANGAN TINGGAL DAKU.. ini ditujukan kepada semua rakan-rakan.. Dgn ucapan juga ... SAYA MASIH YANG DULU... HAAAAHAHAHAHAHAHA...

Sekian... Terima KAsih
Back to top Go down
mr42

avatar

Posts : 693
Join date : 13/08/2009
Age : 48
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Thu Apr 15, 2010 6:02 pm

zale_blackbird wrote:
Assalamualaikum wbrt..
Pertamanya dipanjatkan kesyukuran kepada Allah taala kerana dgn limpah kurnianya dapat kita bertemu pd ptg yg berbahagia ini. Terima kasih juga diucapkan kepada semua kerana memberi sokongan dan galakan kepada perkembangan dunia permotoran sejagat.

Tuan-tuan dan puan-puan sekelian,
Perkembangan diri saya mmg tidak dijangka sama sekali. Lebih-lebih oleh isteri tercinta. Tiada yg dapat menghalang perkembangan ini. Malahan sokongan dr rakan-rakan telah melenyapkan kecemburuan dan kemarahan yg mula mewarnai suasana dalam rumah. Dgn kebijaksanaan dan sokongan juga semua masalah dapat diatasi. Terima kasih kepada semua.

Tuan-tuan dan puan-puan,
Sekali lagi sy mengucapkan syukur dan berazam utk terus bersama-sama S7 tanpa berbelah bahagi (tepukan gemuruh oleh semua penonton.. hehehe). Akhir kata lagu dendangan PRamlee .. JANGAN TINGGAL DAKU.. ini ditujukan kepada semua rakan-rakan.. Dgn ucapan juga ... SAYA MASIH YANG DULU... HAAAAHAHAHAHAHAHA...

Sekian... Terima KAsih


Back to top Go down
ZAMER

avatar

Posts : 85
Join date : 09/10/2009
Age : 49
Location : KUANTAN

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Fri Apr 16, 2010 11:28 am

Nanti bila Busa dah cukup 7 bijik dlm S7...bleh la panggil diaorang Busa7....
Back to top Go down
aziziupsi

avatar

Posts : 579
Join date : 19/10/2009
Age : 51
Location : 012-9473714 cherating kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Fri Apr 16, 2010 1:53 pm

Tahniah bro.........
harap2 mlm ni boleh tengok busa kat tc........
Back to top Go down
tandas_awam

avatar

Posts : 2448
Join date : 05/08/2009
Age : 46
Location : Bandar Damansara Kuantan - Kg. Tengah Temerloh - Jln. Pondok Lama Tanah Merah

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Sat Apr 17, 2010 2:57 am

dah tengok malam tadi Zali Busa... bagusss

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------

tandas_awam@yahoo.com
Back to top Go down
ugly toe

avatar

Posts : 2179
Join date : 05/08/2009
Age : 48
Location : Tembeling Resort, Kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Sat Apr 17, 2010 3:07 am

FuhhhHHH...memang sesuai sgt la zale ber'BUSA' lalala

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------
BIKERS BROTHERHOOD
Back to top Go down
Juz

avatar

Posts : 759
Join date : 05/08/2009
Location : kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Sat Apr 17, 2010 10:21 am

Masyuukkk.....


-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------
Back to top Go down
maksuzy

avatar

Posts : 587
Join date : 08/08/2009
Age : 44
Location : kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Sat Apr 17, 2010 10:42 am

bro zalee npk dua tahun lg muda dgn busa... mantopppp
Back to top Go down
nazri_haya

avatar

Posts : 414
Join date : 12/08/2009
Age : 45

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Mon Apr 19, 2010 12:25 pm

tengok la moto busa zale bawa tu puas2..2-3 hari lagi aku ambik la balik wakakakakakka..lon aku tak lulussssss
Back to top Go down
ugly toe

avatar

Posts : 2179
Join date : 05/08/2009
Age : 48
Location : Tembeling Resort, Kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Mon Apr 19, 2010 2:28 pm

Wakaka...ko biar betoll Nazri. Byk sgt rahsia ko nih...declare je la apa motot baru...K9??

Dah masanya ko tukar id/nick kpd nazri_k9

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------
BIKERS BROTHERHOOD
Back to top Go down
qillvearn

avatar

Posts : 310
Join date : 26/01/2010
Age : 37
Location : Sg Buloh, Selangor

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Mon Apr 19, 2010 2:32 pm

topic out
Back to top Go down
nazri_haya

avatar

Posts : 414
Join date : 12/08/2009
Age : 45

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Mon Apr 19, 2010 4:50 pm

hehehehehehehe
Back to top Go down
ujang II

avatar

Posts : 468
Join date : 01/09/2009
Age : 47
Location : kemaman, terengganu.

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Mon Apr 19, 2010 5:01 pm

Menangislah k9 bwk anok gajoh.. hu hu huuuu..... anyway tahniah bro... mkn asap lah tmn2 kt SIC nnti.
Back to top Go down
tandas_awam

avatar

Posts : 2448
Join date : 05/08/2009
Age : 46
Location : Bandar Damansara Kuantan - Kg. Tengah Temerloh - Jln. Pondok Lama Tanah Merah

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Mon Apr 19, 2010 6:06 pm

ugly toe wrote:
Wakaka...ko biar betoll Nazri. Byk sgt rahsia ko nih...declare je la apa motot baru...K9??

Dah masanya ko tukar id/nick kpd nazri_k9

ngko ni bnyk sangat jenis moto ni kang org pangiil nazri_hayoyo.... umpat

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------

tandas_awam@yahoo.com
Back to top Go down
mr42

avatar

Posts : 693
Join date : 13/08/2009
Age : 48
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Tue Apr 20, 2010 10:55 am

nazri_haya wrote:
tengok la moto busa zale bawa tu puas2..2-3 hari lagi aku ambik la balik wakakakakakka..lon aku tak lulussssss




Nazri..lu kasi tensen la sama itu zali....

Back to top Go down
Zalee

avatar

Posts : 332
Join date : 10/11/2009
Age : 42
Location : Indera Mahkota Kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Tue Apr 20, 2010 4:32 pm

mr42 wrote:
nazri_haya wrote:
tengok la moto busa zale bawa tu puas2..2-3 hari lagi aku ambik la balik wakakakakakka..lon aku tak lulussssss




Nazri..lu kasi tensen la sama itu zali....


Ishh.. apsal lak nak tensen?... Berlambak lagik kat NAZA... wakakakaka
Back to top Go down
mazlan majid

avatar

Posts : 921
Join date : 11/08/2009
Age : 46
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Tue Apr 20, 2010 11:39 pm

Hehe... sabor je la Zali....
bila nak gi KL? Kalau nak wat loan dgn mudah boleh gi kat BSNC

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------
Back to top Go down
dayaxbusa

avatar

Posts : 599
Join date : 18/12/2009
Age : 41
Location : muar johor darul takzim

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Wed Apr 21, 2010 12:39 pm

mazlan majid wrote:
Hehe... sabor je la Zali....
bila nak gi KL? Kalau nak wat loan dgn mudah boleh gi kat BSNC

dah ape lg ZALI BUSAT ?????? Mazlan dah bg laluan tuuuu ..... apa lg ????? golek baca dulu
Back to top Go down
nazri_haya

avatar

Posts : 414
Join date : 12/08/2009
Age : 45

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Wed Apr 21, 2010 3:30 pm

betul la zali...boleh la g BSNC buat lon...kekekekekekekek...
Back to top Go down
tandas_awam

avatar

Posts : 2448
Join date : 05/08/2009
Age : 46
Location : Bandar Damansara Kuantan - Kg. Tengah Temerloh - Jln. Pondok Lama Tanah Merah

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Wed Apr 21, 2010 5:13 pm

tak paham aku geng-geng motor besor ni cakap... respect

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------

tandas_awam@yahoo.com
Back to top Go down
nazri_haya

avatar

Posts : 414
Join date : 12/08/2009
Age : 45

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Wed Apr 21, 2010 5:21 pm

wakakakkakakakakakakkakakaka...try tanya zali...mesti ko faham...
Back to top Go down
tandas_awam

avatar

Posts : 2448
Join date : 05/08/2009
Age : 46
Location : Bandar Damansara Kuantan - Kg. Tengah Temerloh - Jln. Pondok Lama Tanah Merah

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Wed Apr 21, 2010 5:22 pm

nazri_haya wrote:
wakakakkakakakakakakkakakaka...try tanya zali...mesti ko faham...

ooo geng tanya geng-geng besar ye.... umpat umpat umpat

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------

tandas_awam@yahoo.com
Back to top Go down
mr42

avatar

Posts : 693
Join date : 13/08/2009
Age : 48
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Wed Apr 21, 2010 5:41 pm

tandas_awam wrote:
tak paham aku geng-geng motor besor ni cakap...

Salam...

Aku pun sama dah tak paham mende dah....Memang kompleks, imaginistik, intrinsik dan lipstik sungguh pemikiran geng-geng Sabun Busa niii...
Back to top Go down
nazri_haya

avatar

Posts : 414
Join date : 12/08/2009
Age : 45

PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   Wed Apr 21, 2010 5:53 pm

ko lupa ada lagi tu..chopstik..mistik..statistik n domestic..kekekekkek..ok la mcm ni ye...aku nk pakai busa for ride long distance..K9 untuk layan korner kat track ke rompin ke maran..versys for santai sambil besaing dgn T.A n mr42 n sembang2...yamaha spider untuk jalan2 kt bandar sambil layan sms kawan2...motocross utk main kt bukit bukau gunung ganang jalan lecah2 gitu..insyallah dalam bulan mei atau jun dapat la semua moto2 tu...cuma tahun bila je la aku tak pasti lagi bila...so aku ada lima motot...kekkekekekekekekkekekekeke...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Bravo bro zale Busa   

Back to top Go down
 
Bravo bro zale Busa
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Arkib Samurai7 :: Ucapan-
Jump to: