Welcome to samuraisevenbikers.forumotions.net. This is a page where Samurai Seven Bikers Brotherhood could interact. We invite everybody who has keen interest in bikes to join our website.
 
HomeRegisterLog in
Selamat Datang ke Samurai Seven Bikers Brotherhood... Sila lawati Site Rules / Peraturan Berforum terlebih dahulu jika anda belum lagi membacanya... selamat berforum dan terima kasih kerana memilih www.samuraisevenbikers.com

Share | 
 

 Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong

Go down 
AuthorMessage
rdteh2

avatar

Posts : 59
Join date : 21/08/2009
Age : 59
Location : Kuantan

PostSubject: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Mon Oct 12, 2009 5:32 pm

Salam semua ahli..
Majlis tahlil untuk aruah sahabat kita, nong yang dirancang untuk diadakan pada 5/11/09 telah ditunda ke 07/11/09 atas permintaan keluarga aruah.

Untuk makluman semua ahli yang ada kelapangan , tuan/puan adalah dijemput untuk bersama-sama mengambil bahagian dalam majlis tersebut.

Bagi tujuan membantu keluarga aruah dalam menguruskan hal di atas adalah disarankan agar semua di antara kita menghulurkan sumbangan seikhlasnya tanda simpati dan perihatin dan tanda persahabatan dunia akhirat yang telah terjalin di antara kita dan Aruah....

Sumbangan anda boleh disalurkan melalui bendahari Kelab En Nazri @ 013 930 691 atau berhubung dengan En Rusli @ 013 932 0520

Semoga sumbangan anda semua mendapat keredhaan Allah dan melimpahkan rezeki kita..

Wasallam.
Back to top Go down
mr42

avatar

Posts : 693
Join date : 13/08/2009
Age : 48
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Mon Oct 12, 2009 5:38 pm

Salam dari aku...


Biar betul Bang Long...tarikh dah lepas dah rasanya tu...


Al fatihah...
Back to top Go down
ugly toe

avatar

Posts : 2179
Join date : 05/08/2009
Age : 48
Location : Tembeling Resort, Kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Mon Oct 12, 2009 5:56 pm

mr42 wrote:
Salam dari aku...


Biar betul Bang Long...tarikh dah lepas dah rasanya tu...


Al fatihah...

Dah dibetulkan..tq
Back to top Go down
ugly toe

avatar

Posts : 2179
Join date : 05/08/2009
Age : 48
Location : Tembeling Resort, Kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Mon Oct 12, 2009 5:57 pm

Insyaallah, sama2lah kita melapangkan masa utk majlis tersebut yg akan dilaksanakan di rumah ibu arwah (bersebelahan rumah arwah) di Kpg Sri Mahkota bt 12. Majlis tahlil yg akan diadakan tersebut adalah anjuran kita semua..S7, sahabat2 arwah..jadi sama2lah kita berkongsi2 masa, tenaga dan sedikit wang ringgit di dlm usaha menjayakannya. Bg pihak saya, sumbangan akan saya sampaikan kpd bendahari semasa BOS terdekat yg akan datang. Diharap, rakan2 yg berhasrat menyumbang agar dpt menyegerakannya utk memudahkan pengurusan pihak berkaitan.

Pada tarikh tersebut, saya mengajak rakan2 warga S7 semua utk bersama2 jemaah Maghrib di masjid Kpg Sri Mahkota dan selesai saja Isya' kita semua boleh terus saja ke rumah ibu arwah bersama2.
Back to top Go down
nzx10

avatar

Posts : 286
Join date : 04/08/2009
Age : 42
Location : kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Mon Oct 12, 2009 6:53 pm

molek jugak tu...

kalau boleh kita dapat dtg lebih awal kerumah keluarga arwah nong... bagi membantu aper2 yg perlu bg tujuan majlis tahlil tersebut... kerana kita semua dah ibarat satu keluarga.. tahlil ni pun kita yg buat utk arwah...biarlah kita yg jayakan.. kalau bleh kita cuba wujudkan kita ni tuan rumah bukannyer jemputan utk tahlil arwah kali ni... harap dapat sokongan yg jitu dan menyeluruh dr warga s7 sekalian....
Back to top Go down
techpac

avatar

Posts : 26
Join date : 02/09/2009
Location : Ktn-Beserah

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Wed Oct 14, 2009 12:43 am

rdteh2 wrote:
Salam semua ahli..
Majlis tahlil untuk aruah sahabat kita, nong yang dirancang untuk diadakan pada 5/11/09 telah ditunda ke 07/11/09 atas permintaan keluarga aruah.

Untuk makluman semua ahli yang ada kelapangan , tuan/puan adalah dijemput untuk bersama-sama mengambil bahagian dalam majlis tersebut.

Bagi tujuan membantu keluarga aruah dalam menguruskan hal di atas adalah disarankan agar semua di antara kita menghulurkan sumbangan seikhlasnya tanda simpati dan perihatin dan tanda persahabatan dunia akhirat yang telah terjalin di antara kita dan Aruah....

Sumbangan anda boleh disalurkan melalui bendahari Kelab En Nazri @ 013 930 691 atau berhubung dengan En Rusli @ 013 932 0520

Semoga sumbangan anda semua mendapat keredhaan Allah dan melimpahkan rezeki kita..

Wasallam.

Insyaallah kalau tak ade aral ambe join tahlil tu. Harap Tuan Presidente dapat wat announcement...

Al-Fatihah wat aruah. Sad
Back to top Go down
Juz

avatar

Posts : 759
Join date : 05/08/2009
Location : kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Wed Oct 14, 2009 2:31 am

Salam semua,

Demi sahabat yg kita kasihi.....
harap ramai2 dapat melapangkan waktu untuk bersama dalam majlis ini...

Al fatihah......
Back to top Go down
badzx6_s7

avatar

Posts : 154
Join date : 10/10/2009
Age : 43
Location : balok pantai,kuantan-016-9384827

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Wed Oct 14, 2009 1:17 pm

rdteh2 wrote:
Salam semua ahli..
Majlis tahlil untuk aruah sahabat kita, nong yang dirancang untuk diadakan pada 5/11/09 telah ditunda ke 07/11/09 atas permintaan keluarga aruah.

Untuk makluman semua ahli yang ada kelapangan , tuan/puan adalah dijemput untuk bersama-sama mengambil bahagian dalam majlis tersebut.

Bagi tujuan membantu keluarga aruah dalam menguruskan hal di atas adalah disarankan agar semua di antara kita menghulurkan sumbangan seikhlasnya tanda simpati dan perihatin dan tanda persahabatan dunia akhirat yang telah terjalin di antara kita dan Aruah....

Sumbangan anda boleh disalurkan melalui bendahari Kelab En Nazri @ 013 930 691 atau berhubung dengan En Rusli @ 013 932 0520

Semoga sumbangan anda semua mendapat keredhaan Allah dan melimpahkan rezeki kita..

Wasallam.

insyak-allah bad hadir................
Back to top Go down
ugly toe

avatar

Posts : 2179
Join date : 05/08/2009
Age : 48
Location : Tembeling Resort, Kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Mon Oct 26, 2009 6:19 pm

Insyaallah, sama2lah kita melapangkan masa utk majlis tersebut yg akan dilaksanakan di rumah ibu arwah (bersebelahan rumah arwah) di Kpg Sri Mahkota bt 12. Majlis tahlil yg akan diadakan tersebut adalah anjuran kita semua..S7, sahabat2 arwah..jadi sama2lah kita berkongsi2 masa, tenaga dan sedikit wang ringgit di dlm usaha menjayakannya. Diharap, rakan2 yg berhasrat menyumbang agar dpt menyegerakannya utk memudahkan pengurusan pihak berkaitan.

Pada tarikh tersebut, saya mengajak rakan2 warga S7 semua utk bersama2 jemaah Maghrib di masjid Kpg Sri Mahkota. Selepas Maghrib, majlis bacaan Yassin akan diadakan sebelum kita semua bergerak ke rumah ibu arwah bersama2 selepas Isya'.

Mohon kerjasama rakan2 menyebarkan berita ini kpd rakan2 lain.
Back to top Go down
nzx10

avatar

Posts : 286
Join date : 04/08/2009
Age : 42
Location : kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Tue Nov 03, 2009 2:11 pm

salam...

yg pertama...
sy ingin memaklumkan bahawa sy bersama sis fadz tidak dapat menghadirkan diri pd majlis tahlil ni... disebabkan oleh ayahanda dan bonda saya akan mengadakan majlis kenduri doa selamat pd 07/11 kerana pada 09/11 kedua orang tua kesayangan kami akan berangkat ke Makkah menunaikan haji...

yg kedua...
saya amat berharap kepada rakan2 semua supaya dapatlah meluangkan masa sama2 menjayakan majlis tahlil ini tampa kehadiram kami berdua...sekian terima kasih....
Back to top Go down
aziziupsi

avatar

Posts : 579
Join date : 19/10/2009
Age : 51
Location : 012-9473714 cherating kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Tue Nov 03, 2009 3:00 pm

kalu 7 hb Nov aku ada kat cherating.
insyaallah aku turun dgn isteri tersayang.
nak RV kat mana & jam berapa?. aku nak naik motor aje. kesian kan isteri dah lama x ride. kalu naik kereta abih anak2 nak ikut. buat potong stim aje.. sebab lepas tu aku nak tts dgn isteri kat tc pulak.
Back to top Go down
amoi



Posts : 84
Join date : 04/08/2009
Location : kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Tue Nov 03, 2009 3:05 pm

tts baru2 ni, abg toe ada pesan...
naik kereta je, xyah naik muto...

pada pandangan saya, lg elok jika kite berkereta...
Back to top Go down
nzx10

avatar

Posts : 286
Join date : 04/08/2009
Age : 42
Location : kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Tue Nov 03, 2009 3:10 pm

aziziupsi wrote:
kalu 7 hb Nov aku ada kat cherating.
insyaallah aku turun dgn isteri tersayang.
nak RV kat mana & jam berapa?. aku nak naik motor aje. kesian kan isteri dah lama x ride. kalu naik kereta abih anak2 nak ikut. buat potong stim aje.. sebab lepas tu aku nak tts dgn isteri kat tc pulak.

kalau x silap saya RV di petronas Bt12 sebelah shell. dalam kul 6.30ptg
solat magrib di masjid berhampiran dgn umah arwah kat kg sri mahkota...
kalau nak maklumat lebih tepat sila hubungi tuan presidentoe terus...
Back to top Go down
ugly toe

avatar

Posts : 2179
Join date : 05/08/2009
Age : 48
Location : Tembeling Resort, Kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Tue Nov 03, 2009 4:17 pm

Insyaallah, sama2lah kita melapangkan masa utk majlis tahlil tersebut yg akan dilaksanakan di rumah ibu arwah (bersebelahan rumah arwah) di Kpg Sri Mahkota bt 12.

Pada tarikh tersebut, saya mengajak rakan2 warga S7 semua utk bersama2 jemaah Maghrib di masjid Kpg Sri Mahkota. Selepas Maghrib, majlis bacaan Yassin akan diadakan sebelum kita semua bergerak ke rumah ibu arwah bersama2 selepas Isya'.

RV di Shell batu 12 pd jam 6.30 ptg.

Mohon kerjasama rakan2 menyebarkan berita ini kpd rakan2 lain.
Back to top Go down
Juz

avatar

Posts : 759
Join date : 05/08/2009
Location : kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Tue Nov 03, 2009 7:47 pm

Salam..
Sememangnye jue nak sgt turut serta, tapi apa kan daye...
Sebaik sahaja sampai di kuantan (Dari Turtle ride), jue terus ke KL (naek kete) kerana ada hal penting yang perlu diselesaikan...

Mohon maaf sahabat....

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------
Back to top Go down
"Jebat Durhaka"

avatar

Posts : 371
Join date : 28/09/2009
Age : 47
Location : Kuantan,Pelindung Beserah

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Tue Nov 03, 2009 8:24 pm

sesama kita brgmbira d rtau abg,apa slhnya slpstu kita ruangkan masa
sama2 brdoa pada sahbt kita yg tlh prgi ke rhmatulah.

mudh2an doa dn amlan kita di brkati.

renung dn trus renung bru Mannnnnn..tappppppp.
Back to top Go down
tandas_awam

avatar

Posts : 2448
Join date : 05/08/2009
Age : 46
Location : Bandar Damansara Kuantan - Kg. Tengah Temerloh - Jln. Pondok Lama Tanah Merah

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Tue Nov 03, 2009 8:57 pm

"Jebat Durhaka" wrote:
sesama kita brgmbira d rtau abg,apa slhnya slpstu kita ruangkan masa
sama2 brdoa pada sahbt kita yg tlh prgi ke rhmatulah.

mudh2an doa dn amlan kita di brkati.

renung dn trus renung bru Mannnnnn..tappppppp.

yaaa sedekahkanlkah kepada yang telah pergi terlebih dahulu jua....

amin

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------

tandas_awam@yahoo.com
Back to top Go down
kmn_gurl

avatar

Posts : 490
Join date : 14/10/2009
Location : kemaman

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Wed Nov 04, 2009 1:52 pm

BALU ARWAH NONG BERBAJU PUTIH

Back to top Go down
aziziupsi

avatar

Posts : 579
Join date : 19/10/2009
Age : 51
Location : 012-9473714 cherating kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Wed Nov 04, 2009 4:52 pm

kmn_gurl wrote:
BALU ARWAH NONG BERBAJU PUTIH


mana gambaunya ? aku nampak kotak potih aje....
Back to top Go down
nzx10

avatar

Posts : 286
Join date : 04/08/2009
Age : 42
Location : kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Wed Nov 04, 2009 5:20 pm

kalau nak kenal ngan lebih jelas lgi nyate... dtg lah beramai2 pd malam sabtu ni 7/11 masa majlis tahlil arwah... umpat umpat
Back to top Go down
ugly toe

avatar

Posts : 2179
Join date : 05/08/2009
Age : 48
Location : Tembeling Resort, Kuantan

PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   Thu Nov 12, 2009 2:45 pm

Topik ini telah tamat dan dikunci bagusss

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------
BIKERS BROTHERHOOD
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong   

Back to top Go down
 
Majlis Tahlil aruah Sahabat Nong
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Arkib Samurai7 :: Misc-
Jump to: