Welcome to samuraisevenbikers.forumotions.net. This is a page where Samurai Seven Bikers Brotherhood could interact. We invite everybody who has keen interest in bikes to join our website.
 
HomeRegisterLog in
Selamat Datang ke Samurai Seven Bikers Brotherhood... Sila lawati Site Rules / Peraturan Berforum terlebih dahulu jika anda belum lagi membacanya... selamat berforum dan terima kasih kerana memilih www.samuraisevenbikers.com

Share | 
 

 Ucapan Aidil Fitri Warga S7

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Thu Sep 03, 2009 10:48 am

Saya (PL) serta keluarga, kepada semua warga forum S7 dan kepada semua bikez serta keluarga, walau dimana jua berada, kami mengucapkan Selamat Aidil Fitri dan Maaf Dzahir Bathin

Back to top Go down
tandas_awam

avatar

Posts : 2448
Join date : 05/08/2009
Age : 45
Location : Bandar Damansara Kuantan - Kg. Tengah Temerloh - Jln. Pondok Lama Tanah Merah

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Thu Sep 03, 2009 11:21 am

Saya yang diberi nama Humamuddin Bin Haji Abu Samah diberi gelaran sendiri Tandas_awam aka TA ingin memohon maaf atas segala salah silap yang terlanjur yang sedar atau tidak...semoga dibulan Remdan yang mulia ini kite sama2 bermaaf maafan dan mengeratkan lagi silaturahim sesama kita...

Ikhlas dari
Humamuddin Abu Samah
Rosniah Mohd Ridzuan
Eiman Ezzati
Eizzah Syahiera
Eiffah Aaliah

Back to top Go down
hNr

avatar

Posts : 496
Join date : 05/08/2009
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Thu Sep 03, 2009 12:43 pm

Assalam...

Saya, Jeffry Ahmad @ hNr ingin memohon ampun dan maaf diatas
segala salah dn silap saya , dari hujung rambut kehujung kaki,
diatas ksealahan2 saya, samada yang disengajakan ataupun tidak,
terhadap kesemua warga S7 yg dihormati...yang dekat mahupun yg jauh,
yang dikenali mahupun tidak...

Sesungguhnya sbg manusia, saya @ kita tidak pernah lari dari melakukn kesilapan,
namun sesungguhnya itulah yang menjadikan kita semakin tabah dn kuat. Jangan kita
anggap kesempurnaan yg ada didalam diri dn hidup kita sebagai jaminan utk hari2 yang
seterusnya...


Semoga kita ambil iktibar dibulan yg mulia ini utk sama2 kita bermaaf-maafan,



Trmksh.
Back to top Go down
cLeo

avatar

Posts : 127
Join date : 06/08/2009
Age : 34
Location : kemaman

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Thu Sep 03, 2009 2:02 pm

Salam Ramadhan Dan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin...
maaf dipinta sekiranya ada antara gurau senda yg mungkin terkasar sama ada x sengaja mahupun sengaja... Smile
raya nanti jemputlah datang umh ek...



salam dari
(cLeo a.k.a Wanie)+(man kmn)

p/s:sory sme mang bz sokmo lening smpi xdok masa nk log in...
Back to top Go down
zoloft

avatar

Posts : 779
Join date : 05/08/2009
Age : 44
Location : Perhentian Island

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Thu Sep 03, 2009 10:50 pm

cepatnya nak raya....heh..heeee

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------
live life to the fullest

azizi mahmood
+60 139705822
azizib@yahoo.com
9W2BUM
blood type O+


Back to top Go down
http://www.facebook.com/azizi.mahmood
Guest
Guest



PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Fri Sep 04, 2009 8:12 am

zoloft wrote:
cepatnya nak raya....heh..heeee

Ha ha... takut sehari dua lagi tak sempat minta mahap zolof..tu yg dipercepatkan ucapan tu he he Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
hNr

avatar

Posts : 496
Join date : 05/08/2009
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Fri Sep 04, 2009 12:02 pm

pokleh wrote:
zoloft wrote:
cepatnya nak raya....heh..heeee

Ha ha... takut sehari dua lagi tak sempat minta mahap zolof..tu yg dipercepatkan ucapan tu he he Laughing Laughing Laughing

takut lepas mintak mahap, buat lagi...

nk tgu raya, ntah banyak mana mahap nk kena mintak...

lol! lol! lol!
Back to top Go down
mevtr

avatar

Posts : 41
Join date : 08/09/2009
Age : 58
Location : kuantan

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Wed Sep 09, 2009 6:09 pm

Salam Aidil fitri dan selamat menyambut hari raya. cheers
Saya Suhaimi bin Ahmad dan keluarga ingin mengucapkan minta maaf bebanyak banyak kepada kalian warga S7 yang baru dikenali atau yang dah lama di kenali .
Tahun nie kita beraya dan tahun depan sebolehnya masih ada warga S7 yang beraya.......
memecut tuu memecut juga,,,ingatlah orang yang tersayang. king farao
Nanti tahun depan kita raya lagi insyaallah.Amin
Back to top Go down
zoloft

avatar

Posts : 779
Join date : 05/08/2009
Age : 44
Location : Perhentian Island

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Thu Sep 10, 2009 12:58 pm

Assalam...

Saya, azizi mahmood @ zoloft ingin memohon ampun dan maaf diatas
segala salah dn silap saya , dari hujung rambut kehujung kaki,
diatas ksealahan2 saya, samada yang disengajakan ataupun tidak,
terhadap kesemua warga S7 yg dihormati...yang dekat mahupun yg jauh,
yang dikenali mahupun tidak...

Sesungguhnya sbg manusia, saya @ kita tidak pernah lari dari melakukn kesilapan,
namun sesungguhnya itulah yang menjadikan kita semakin tabah dn kuat. Jangan kita
anggap kesempurnaan yg ada didalam diri dn hidup kita sebagai jaminan utk hari2 yang
seterusnya...


Semoga kita ambil iktibar dibulan yg mulia ini utk sama2 kita bermaaf-maafan,



Trmksh.


p/s copy paste jeff punyer malas nak type...tx jeff ..copyright jeff 2009 C

-------------www.samuraisevenbikers.com-----------------
live life to the fullest

azizi mahmood
+60 139705822
azizib@yahoo.com
9W2BUM
blood type O+


Back to top Go down
http://www.facebook.com/azizi.mahmood
mr42

avatar

Posts : 693
Join date : 13/08/2009
Age : 47
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Mon Sep 14, 2009 5:19 pm

Salam dari aku...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin buat semua...Jika ada salah dan silap selama ini, aku menyusun sepuluh jari, mohon ampun dari hujung rambut ke hujung kaki...

My perkongsian dengan kawan-kawan : Peringatan untuk diri aku juga...

1. Periksa kenderaan agar berada dalam keadaan baik dan selamat untuk dipandu/ditunggang..

2. Rancang perjalanan.

3. Mulakan perjalanan dengan Bismillah, Al Fatihah, doa dan bertawakal kepada Allah...

4. Jangan SESEKALI memandu ketika mengantuk...Lebih baik tidur/berehat sebentar ditepi jalan/masjid/R&R dan lain-lain yang sesuai, daripada kita (dan keluarga) terpaksa 'ditidurkan' akibat kemalangan...Nauzubillah...

Berhati-hati di jalanraya wahai kawan-kawan...

Salam aidilfitri...
Back to top Go down
maksuzy

avatar

Posts : 587
Join date : 08/08/2009
Age : 43
Location : kuantan

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Thu Sep 17, 2009 11:37 pm

Salam Aidilfitri kepada semua warga S7.
Maksu ambil kesempatan ni nak minta maaf sekiranya ada tersilap cakap, tersalah laku, terkutuk tanpa disedari kepada mana-mana individu. Akhir sekali, please becareful on the road, hope to see each and every one of you guys in our next activity...
SELAMAT HARI RAYA.....
Back to top Go down
mazlan majid

avatar

Posts : 921
Join date : 11/08/2009
Age : 45
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Thu Sep 17, 2009 11:50 pm

Assalamualaikum, Selamat Hari Raya Aidil Fitri.
Saya pun nak mintak mahap la jugak ke ghodong2 semua. Yang mana ada salah bercakap dan silap berforum harap maafkan.
Selamat pergi dan selamat pulang kepangkal jalan. Selamat dalam perjalanan semua. Selamat hari Raya


memecut dan memerut adalah maksud yg berbeza...kui..kui..kui..
Salam
Back to top Go down
Juz

avatar

Posts : 759
Join date : 05/08/2009
Location : kuantan

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Fri Sep 18, 2009 12:56 am

Juz juga ingin mengucapkan
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI
kepada semua warga S7.

Mohon maaf sekiranya
tersalah kata, terkasar bahasa.


Pandu Cermat, Jiwa Selamat
Ingatlah orang tersayang....
Back to top Go down
HjRamdan

avatar

Posts : 76
Join date : 17/09/2009
Age : 51
Location : Kuala Terengganu

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Fri Sep 18, 2009 2:45 am

alien alien alien alien alien



Disini dan ketika ini...
Saya ambil peluang ni...
Mohon Maaf utk semua kiranya

Ada bahasa amba yg terkasar...
Maklumlah org baru....

Khas Kemaafan di pinta dr JUZZ kiranya kelmarin dan kelmarin..
Ambe ada wat silap ngan Juzz....

Untuk semua SELAMAT HARI RAYA...
MAAF DIATAS KETERLANJURAN.....

Kalau dtg ke Teganu...
Jgn lupa contact no. ni....0199566396...

INSYAALLAH...ada layanan dr ambe...
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Fri Sep 18, 2009 5:17 pm

dengan ini iris mengambil kesempatan mengucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua warga samurai7 yg mengenali iris...kite sebagai manusia tidak pernah/dapat lari dr kesilapan dalam setiap langkah kehidupan kite, maka ingatlah sentiasa, yg silap dijadikan pengajaran, yg indah dijdkan pedoman..pd warga S7 yg pulang ke kg halaman utk berhari raya...drive carefully, beware on the road, be patient n ingat org yg tersayang..be bck safely...take gd care..salam
Back to top Go down
administrator
Admin
avatar

Posts : 101
Join date : 02/08/2009

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Fri Sep 18, 2009 5:28 pm

salam aidilfitri buat semua warga s7

ride elok2 pada yang balik kampung ngan motor tu

drive baik2 yang balik ngan keter

dan yang tak dapat balik..jangan sedih..

teman saya raya kat sini..huagh..huargh...

No No **takde kampung nak balik** No No
Back to top Go down
http://samuraisevenbikers.forumotions.net
WhiteMonster

avatar

Posts : 152
Join date : 24/08/2009
Age : 51
Location : SEREMBAN

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Fri Sep 18, 2009 9:54 pm

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI


Assalaamu'alaikum Wbt..

Mata kadang kala salah melihat....
Mulut kadang kala salah bercakap....
Hati kadang kala salah menduga.....
Maafkan segala kekhilafan yang pasti ada....

````` Mohon Maaf Zahir dan Batin `````

Sungguh cantik kain pelekat, dipakai orang pergi ke pekan.
hari raya semakin dekat, silap dan salah mohon dimaafkan

Berharap padi dalam lesung, yang ada cuma rumpun jerami,
harapan hati bertatap langsung, cuma terlayang e-mail ini.

Sebelum cahaya syurga padam, Sebelum hidup berakhir,
Sebelum pintu taubat tertutup,
mohon maaf zahir dan batin....
Back to top Go down
Sopi Z7

avatar

Posts : 101
Join date : 06/09/2009
Age : 43
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Sat Sep 19, 2009 3:20 pm

Saya juga ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua warga S7. Harap maafkan kiranya ada kesilapan seusia perkenalan kita. Semoga kita semua diberkati dan dimurahkan rezeki hendaknya.
Back to top Go down
zmanr1

avatar

Posts : 110
Join date : 06/08/2009
Age : 43
Location : QTAN PAHANG & TERENGGANU KITA

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Sun Sep 20, 2009 12:46 am

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.....UNTUK WARGA S7


SEBELAS BULAN KITA KEJAR DUNIA,
KITA UMBAR NAFSU ANGKARA,
SEBULAN PENUH KITA GELAR PUASA,
KITA BAKAR SEGALA DOSA,
SEBELAS BULAN KITA SEBAR DENGKI & PRASANGKA,
SEBULAN KITA TEBAR KASIH SAYANG SESAMA,
DUA BELAS BULAN KITA BERINTERAKSI PENUH SALAH & KHILAF,
DI HARI SUCI NAN FITRI INI, KITA CUCI HATI, KITA BUKA PINTU MAAF,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,
MOHON MAAF ZAHIR & BATIN...........IKHLAS DARI ZMANR1 & FAMILY.
Back to top Go down
Nasirkmn

avatar

Posts : 379
Join date : 21/08/2009
Age : 45
Location : Kemaman

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Mon Sep 21, 2009 2:54 pm

Setitik embun di hujung daun
Jatuh ke bumi laksana hujan
Dosa bertimbun mohon diampun
Terdetik khilaf mohon dimaafkan


Selamat Hari Raya Aidilfitri dari Mohd Nasir sekeluarga

Back to top Go down
matninja

avatar

Posts : 297
Join date : 22/08/2009
Age : 44
Location : pahang

PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   Mon Sep 21, 2009 10:01 pm

selamat hari raya aidil fitri dari saya cg mat sekeluarga....berhati2 masa balik kg dan pulang semula ke tempat kerja....pandu cermat jiwa selamat
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Ucapan Aidil Fitri Warga S7   

Back to top Go down
 
Ucapan Aidil Fitri Warga S7
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ucapan Selamat & Salam Perayaan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Arkib Samurai7 :: Ramadhan-
Jump to: